Friday 15 February 2013

My Life is my rule.

Assalamualaikum readers :)

Sihat? Alhamdulillah :) okay today nak cerite my whole life. Maklumlah dah lame blog ni tak berusik *tiup habuk* hehe. Semalam aku tengok running man~ Aww u know what, ade my husband! Myungsoo L! Serious hensem dohh, melting aku semalam ahh~ dah2 korg fans die je okay? Jgn lebih2, nnti aku suruh L berhenti jadi artis karang. Tak sanggup nak share hati die dgn org lain. Hah jgn nak gedik2 ngan die okay? He's my everything. Hmm klau aku dah ade pakwe nnti pon L tetap nombor 1. No matter what!  Ckp psl single, sedih kenangkn Kevin balik, i miss him so bad! I want his smile,his hug and his kiss, opss sorry sini public ek? Hihi. Minggu lepas aku bukak ask.fm lpas tuh terjumpe satu profile. Hmmm hensem wa ckp kat lu org. Name die Muhammad Akbi Fahmie. comel kan name die? Die sarawakian, 18 years old. Kwn dgn die mmg best,ntah mcm mne jatuh hati pulak dgn die. Tapi kan die dah crush :(( sedih ahhh. And now aku just tegur die cm biase. Selalu stalk die. Kitak oh kitak.. please la perasan yg kamek suke kitak.. kamek suke sgt tersgt kat kitak. 


I love you kitak ♥♥♥