Saturday 19 January 2013

A Lady

Hwaii readers, Assalamualaikum :)

Okay tajuk tuh tak de kene mengena ngan story ni lolz. So what's up guys? Aku tgah tggu running man ;) kwangsoo hensem kan? Omaigad *o* lambat nye nak start hmmm. So ari ni bosan tahap banking kurap. Weii sumpah aku rimas dgn sorg mamat ni. Suke aku tak salah, tapi jgn buad aku tak suke kau. Jgn buad aku mcm gf kau, aku single and free from anyone else :') so watch out! Sebenarnye tak de idea ni. Okay lemme tell yaa my ideal type.

First, die mesti pndai dari aku. Lebih tue dari aku. Matured laa aku tak nak yg kiddo. Second die mesti org Kelantan,Terengganu or Sabah :') aww i like them so muchie :* klau selain dri tu pon okay. But not KL boys. I hate them, eheemm sorry =/ thirdly, die mesti hensem or comel. Mcm L ke Zizan ke crush aku ke. Aww bertuah dohh. Okay stop dreaming Nadiah! Haha next, die mesti caring and lovely. Amik berat tentang aku. Faham aku in any ways. Lastly, die mesti jadi diri sendiri :') seorg yg jujur itu paling penting :) okay buad mase ni aku nak stay single. Fokus Spm then baru mencari. InsyaAllah that's my promise :') see yaa