Tuesday 16 October 2012

A bit relax.

Hey sup guys?

Today i bit relax, well Pmr bru habes kan? well tu yg mcm org tak betol skang ni. a little bit lah. apedaa.. but today i tak pegi skola, yeay! and ari jumaat ni i pegi kem kat gunung Nuar! haha nak lepaskan tensyen katekan. then 1 Nov nnty i nak cruise! yeay once again. haha. tapi sedih la coz till now i'm still single. i nak boyfie! nnty tak lonely cam skang. my ideal type? haha lelaki tu mesti loving, caring, honest, always care bout me, not jealous, accept me as i am, and yg paling penting he must older than me. klau dah keje or masuk uni lagy bgos, sbb i nak org yg matang dan boleh bimbing i. so u have the characteristic what i want? call me then. haha joke. my life? it everything okay here. i love ,y family, friends and my future husband but idk who is he. but i told u i have my brother. he is annoying but he still my brother. my idol? haha i love Zizan and Syamsul very much. korean? i suke Kim myungsoo from Infinite. fyi he forever mine. i always love him.