Wednesday 15 August 2012

I Do Love You =*

Heys! =)

I do love him coz he so sweet to me. Firstly, kitaorg gadoh, and aku mintak break but die tak nak. truly die tak buad salah. aku yang salah sbb mintak break. i know u love me but i thought u're not sbb tu lah i mintak break =( sorry syg, i tak bermaksud nak sakitkn hati u. i really sorry. All my heart is belong to u but i was-was dgn u. and thats why honey =( sorry sgt.


Our relationship is started with a frusted relationship with our partner and we guy berjumpe dalam satu group =) its begin like that. then die kate die suke aku =) then aku terima cinta die. sebulan lepas tu, kitaorg gadoh lame sgt ='( aku bengang and die pon marah kat aku. then die buat keputusan untuk break. kiteorg break. sedih tu memang ade. tipu lah klau aku kate tak sedih. After a few weeks later, die kate die rindu aku. kiteorg mule dgn cerita kami yg baru. buku yg baru. aku happy sgt =') then relationship kitaorg kekal sampai sekarang =) #Alhamdulilah