Monday 16 July 2012

My Awesome Superman ♥


Well Holla! ♥

hehe ari ni tak tau nak update ape. so i make up my mind to updates this blog about my idols! haha so here my superman. my love never change for him. my love only for him. name die L. cute kan? ♥ semua pasal die aku amik tahu. so jangan nak reka-reka cerita pasal superman aku kay?


keke ni pulak my second superman ♥ name die chunji! comel kan? haha but he's mine okay? ♥ to you, to you know :') i love teen top ♥ 


well this is my third superman :') name die luhan! ♥ i love him very much. soo much. cute kan? die member of exo-m - korea. but totally he chinese :') i love him ♥


okay. ni pulak kiseop dari u-kiss :') he's vampire. so i do like him coz he's look like vampire. ♥


ehehe. yang baju merah depan sekali uh. Zizan Razak! hensem kan? he's mine foreva u know ♥ i love zizan very much oxox~


well this is syamsul. die memang hensem gile! aku suka die sejak dari kecik. i love him ♥